Memories never die!

Saknar nästan Spanien galet mycket just nu, när saker går dåligt längtar jag att kunna fly verkligheten till guideskolan, där alla är underbart snälla och sociala och aldrig skulle såra dig... Saknar hur dom va, speciellt Lördagen två veckor in, den västa dagen jag hade under mina fyra veckor..Tjejerna samlade ihop sig och ordnade en grymt mysig tjejkväll, alla va jättesnälla och stöttade mig verkligen, då kände jag till TUSEN procent att det va riktigt underbara människor där!

Jag saknar alla: Hej och välkomna till Spanien, en euro motsvarar cirka 11 svenska kronor!
Eller alla: HALLÅ HALLÅ? Hör du mig? HJÄÄÄÄLP!

Hahha, fan så underbart att tänka tillbaka och känna dom känslorna jag hade då, men nu kan jag inte känna att det är två veckor kvar innan jag måste tillbaka till verkligheten, den börjar redan imorgon, och imorgon är dagen med stort D, det är då jag får veta, jag är nervös, I really am!


Broooshaan, Jag och Emma! Haha, jag saknar broshan, hahaha, "du påminner om en kille från vår klass, han är typ gay". Hahah sköna ni är tjejer, så ska man inte säga till killar! Stackars broooshan! Sen skjuter man inte på tjejer med soft airgun.. INTE OKEJ!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0