20090518 01:46

Jag har faktiskt gått hem, medans alla är ute och firar, men jag orkade inte så länge till och med tanke på att vi ska va redo 06:45 imorgon så känns det som att det är värt att sova till halv sex iallafall, mys! Så är heeelt ensam på hotellet just nu verkar det som eftersom verkligen ALLA är på Texas!

Men jag vill inte sitta och må dåligt på planet, när vi landar 13:15 kommer jag va den gladaste människar i världen att vara hemma i Sverige igen, men samtidigt kommer jag verkligen sakna alla här nere! Jag har lärt mig så mycket om mig själv och andra!


Har tagit massa bilder och filmer som jag måste visa Tina sen, det är verkligen underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0