20090514 20:07

Gaah, Torsdag! Hem på Måndag, vad skönt... Just nu pluggar vi till vår examen 2 som är nu klockan 20:30... Sen är det ett möte med min sälj & service grupp 21.45... Imorgon går vi enbart fråån 11.00-11.30, så skönt! På Lördag är det bara från 13.00-15.00... Så himla skönt, men kommer sakna alla här när det är dags att åka hem, haft dom bästa dagarna i mitt liv känns det som, speciellt dom tre senaste, och det tackar jag min klass för, ni är så härliga och jag är glad att jag åkte med!

Sen måste jag hälsa till min farmor och min söta släkt i Blekinge som lyckats hitta hit :D! Jag kommer ner och hälsar på i sommar...

Nej, usch.. Blir helt nere av att tänka på att vi ska hem snart, ni anar inte hur fina människor det finns här och det kommer va katastrof att lämna dom och alla härliga skratt, men vet ni? Jag har lärt mig sååå mycket om mig själv, och träffat underbara människor jag hoppas hålla kontakten med... Jag behöver inte pojkvän heller har jag lärt mig, för jag e sååå jävla grym och dom senaste dagarna har varit dom absolut bästa på hela utbildningen...


Men det ska bli skönt att komma hem, saknar min familj...


EMILIE.
Vårat internet suger helvete :( Funkar typ 30min om dagen!!!!!! Jag kan inte använda telefonen heller, hihi lite hög räkning det börjar bli :(!!! Ringer dig måndag 14.00 när jag landat! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH

älskar er alla, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0