Älskar denna känsla!

Jag älskar detta, är nervös men samtidigt helt uppspelt, det är så himla kul och jag mår verkligen bra bortsett från att Jocke ringde imorse, det satte ner mitt humör en del, har trots allt inte glömt mina känslor helt, eftersom det inte tar 2 timmar för mig,som det gjorde för honom! Men whatever, detta är hans spel, men tråkigt för honom så har jag redan vunnit denna lek och är less på att han försöker fortsätta spela!

You cant win this one, baby! Vi vet mycket väl vem som stör sig mest på vad... För att vara ärlig, I dont give a shit.. Gör vad du vill med henne, jag blir inte svartsjuk, för du vet att jag kan göra precis samma sak mot dig, men där går skillnaden!
Jag sjunker inte så lågt..

Nu drar jag iallafall, bussen går kvar över så ska sminka mig lite om det blir lite fest senare, alltid redo vettni!


Föresten, O, riktigt dålig stil att dra till England, riktigt dåligt! Glöm inte Lördag bara, jag och Nathalié kommer säkert! Haha..

Ha en bra dag allihopa, det ska jag ha, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0