Sticker nu..

Drar iväg, vet inte vart jag ska, vad jag ska göra osv, men jag orkar fan inte bry mig. Den man älskar tror på en äcklig brud som är ute efter att förstöra framför mig.. Som grädde på moset har han varit otrogen också, det känns tiptop, livet är verkligen great, eller hur? Vet inte vad man ska göra, jag önskar bara att han kunde lita på mig eftersom jag sagt hela sanningen och kan svära på ALLT att det är sant, mina föräldrars liv, min farfar's grav, you name it och jag kan svära på det!

Yeah, lagom kul.. Svek efter svek så jag orkar inte mera, jag sticker härifrån, mår redan tillräckligt dåligt och behöver inte detta.. Kul...

Sen är jag less på idioter som snor saker från bloggen, gosh.. Hitta egna texter, designer och egna låtideér, bara för att jag lägger ut det en dag innan betyder inte det att du måste kopiera vad jag publicerar...

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

söt header du har! =)

2009-07-01 @ 13:12:35
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: linda

känner igen mej dedär du skriver om, lögner och otrohet osv. har själv varit i samma sits..

2009-07-01 @ 14:22:54
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haaaaaaaa

2009-07-01 @ 16:55:23
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Jag har varit otrogen och jag har blivit utsatt för otrohet och inget av det är speciellt kul.

Jag råder dig till att försöka gå vidare utan den där killen, det kanske är svårt till en början men du kommer att må så mycket bättre utan honom.

Det är tufft men stå på dig!

2009-07-01 @ 20:46:20
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0