Fastone...

Som ni säkert märkt är ni inne på en blogg *damdamdammm*, ni har kommit till Malin's blogg. Jag är då en tjej på arton, snart nitton år som nyss kommit hem från reseledarutbildning i Spanien, inom en vecka tar jag studenten och senare ska jag utbilda mig till Make-up artist, och nagelteknolog, förhoppningsvis.. Ni får väl följa bloggen och se hur det blir, och skiter det sig kan jag alltid åka iväg som reseledare, men jag har så många underbara vänner och en grymt underbar pojkvän så varför skulle jag vilja åka?

I love it here.. <3 Stockholm


This is me, den sista veckan i Spanien! Lite brun blev man iallafall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Testar bara!

2009-05-29 @ 00:35:44
Postat av: Malin

Let's see!

2009-05-29 @ 00:36:23
URL: http://fastone.blogg.se/
Postat av: Jocke

Lycka till me bloggen :)



puss <3

2009-05-29 @ 00:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0