Seg natt!

Antar att det bara är jag som ligger vaken vid den här tiden, jag har verkligen tråkigt men kan inte sova heller... För det första är Jocke inte här, vilket gör det svårt, sen har jag hosta som gör det ännu svårare! Så jag ligger och glor på lite bilder från Spanien typ, känns lite galet att vi kom hem för bara en och en halv vecka sen! Läskigt snabbt tiden går, känns som att det va igår vi landade på Skavsta! Men det är skönt att vara tillbaka, även fast jag varit sjuk och inte träffat folket, så har jag fått träffa min bror, min Jocke, bästa kompis och övrig familj. Så det är nice, dom viktigaste ju!

Även min brors lilla voffsing har jag fått mysa med! Lilla skrutthunden verkligen, och min lille kissekissemjau! Måste se till att få upp bilder så ni kan se vilka sockerbitar som gör ens liv lite ljusare! Djur muntrar upp en, det är faktiskt bevisat (enligt mig). Så det så, ska försöka fixa bilderna nu!

- Återkommer! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0