Jag är hopplös!

Nyss spenderat dom senaste tre minutrarna med att försöka fiska upp skeden från mitt O'boyglas, brukar inte vara något problem, men eftersom jag haft lösnaglar så klippte jag mina så långt ner det gick! Vilket jag ångrar idag, eftersom lösnaglarna gick av och då blev jag galen och slet loss dom resterande åtta! Inget vidare smart I know, men jag är inte så bright heller! Men iallafall, fick tillslut tag i skeden och kunde dricka upp o'boy'en! Vilken nödvändig information, right?

Jocke har gått och lagt sig därför är det lite smått tråkigt att sitta här och inte göra någoting alls, så jag täntke börja ta av mig linserna och kanske glo lite på TV tills jag inte orkar mer, låter som en bra ide? Eller är det någon snäll liten rackare som har föslag på en bra film? Lämna en kommentar...



Usch vad jag saknar! Finns inget bättre än fina naglar, brukar egentligen alltid ha fransk manikyr på mina egna naglar, men efter Spanien va dom så långa och slitna att jag inte orkade, klippte av dom och satte dessa!
Fina huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0