O M G . . .

Dör av skratt, fattar inte hur dumma vissa människor är, men vafan.. Utan sådant folk hade livet varit lite småtråkigt faktiskt, vem ska då få en att rulla på golvet av garv? Inte vet jag, men jag tackar gud för dom. Men men, snart kommer Jocke hem från att ha hämtat sina föräldrar och då ska vi prata igenom lite saker och sen sova...

Kommer bli bra, I just know it.. Hör man ihop stannar man ihop, och det är precis vad vi ska göra, för ingen av oss vill släppa det vi har, eftersom han älskar mig och jag älskar honom! Det är sjukt, men det blir bra!

Tillbaka till ämnet, innan jag går och sover ska jag ge er en tankeställare att fundera på....

... Varför ska vi ut och leta efter liv i rymden när det finns tillräckligt med UFO'n här på jorden?

Think about it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0