Myskväll...

Blir nog att sitta hemma med en cola och någon godisbit, verkar inte hända något speciellt inte! Kanske borde laga något litet att äta och sen gå ner och köpa cola! Men orkar inte ställa mig, sitter riktigt skönt nu.

Måste säga att jag saknar Vaxholm nu när sommaren börjar komma, varma sommarkvällar med promenader och grillning! Usch, vad det känns trögt att bo här i sumpan nu, inget vatten i närheten, saknar solnedgångarna faktiskt, ni anar inte hur otroligt fint det va från färjan på kvällarna! Men jag ska visa er!

Denna bild tog jag faktiskt själv, med min mobilkamera en kväll påväg in till Vaxholm från Rindö, otroligt fint va?

Älska!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0