Ibland undrar man..

Ibland undrar man verkligen hur ni killar är funtade, jag menar, hur kan det vara kul och driva med sin flickvän om att man ska träffa massa andra tjejer? Jag tycker inte det är kul någonstans och tycker inte det är okey! Sen att dom blir sura när vi blir sura är ju ännu värre, vad tänker killar med? Eller har dom bara en mindre hjärna än oss tjejer?

Jag tycker iallafall inte att det är okey, och om du ska fortsätta va sån kan du lika väl dumpa mgi direkt, jag delar inte min pojkvän med andra och gillar inte sådana skämt... Got it? Hoppas du fattar vinken och tänker efter lite för fan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

de har bara mindre hjärna!!!!



Fin blogg :)

2009-05-29 @ 15:45:01
URL: http://emeliefrolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0