Serieberoende..

 Ja, bra jobbat.. Satt uppe till tre och kollade på Veronica Mars, blev jättebesviken.. Det kan ju inte sluta sådär!! Vad hände med Veronica och Logan? Blev Keith sheriff? Gaaah, jag blir galet nyfiken, mår inte alls bra av serier... Fy på Emilie som visade mig Veronica Mars. Så nu är alla avsnitt slut, tyvärr... Vad ska man göra nudå? Får väl börja se Andra Avenyn eller något från början, One tree hill kanske... Har ju missat dom senaste avsnitten eftersom jag varit i Spanien, men hörde att mina favoriter dör så jag vill nog inte se ändå..!

Annars då, jag har precis öppnat ögonen nästan, har hunnit äta lite frukost och bestämma med mamma att vi ska åka och handla inför Fredag idag så det inte blir stressigt på Torsdag! Imorgon ska jag passa Hippie!

Lilla vovven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0