20090516 18:11

Usch, gick inte bra känner jag på mig.. Men vi får se lite senare ikväll, känns skönt att vi ska hem snart faktiskt, börjar sakna alla. Men fortfarande känns det overkligt att återgå till vardagen.. Nåväl, idag har vi som sagt gjort examen, mellan 13-15 sen har jag och min nya KOMPIZ Linnea gått på stan och drömt om söta killar, nej skämt åsido! Men det va mys, vi träffade några kära vänner från skolan vi pratade lite med och sen började vi gå uppåt, så nu sitter jag här!

Jag köpte även två klockor och ett armband! Två likadana i olika färger.. Hmm, nödvändigt? Samt massa småskit. Kanske inte mycket men det får duga, idag ska jag och Emma börja packa hade vi tänkt, eftersom vi går i skolan hela dagen imorgon och vi ska ut och äta och fira imorgon! Och vi orkar inte upp tidigt på Måndag och packa.. Så det blir skitbra, imorgon är det iaf något grupparbete? Eller arbete vet jag inte, något ska vi nog göra, och jag hamnade med den söta danska killen, ahah woho!

Usch vad jag kommer sakna allt, men jag ser det så att - Livet är inte dagarna som gått, utan dom man minns! Och jag kommer minnas mina dagar här, för det har varit UNDERBART, lycka på hög nivå dom senaste två veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0