20090503 00:56

Usch, blev en ganska dålig dag idag, efter det med Jocke, men men, det är väl som det är, om han säger att han inte älskar mig så är det så, tyvärr..
Trodde inte det skulle komma bang boom, men man kan inte hjälpa sina känslor..
Varit skitledsen över det men insåg att folk här verkligen brydde sig när jag va ledsen och bjöd till med tjejkväll och massa mys, verkligen en fantastisk kväll nästan..

Dagen jag trodde skulle vara den värsta i mitt liv, visade sig vara en bra dock.. Folk bryr sig och jag är gladare, men nu är jag ensam och då känns det lite värre faktiskt om jag ska vara ärlig, men men!

Imorgon är verkligen en ny dag och då ska jag le.. Försöka om inte annat.. Examen imorgon med, första hjälpen.. Jag ska fokusera allt på det, fan va grym jag kommer va!


It will all get better in time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0