20090428 20:37

ÄR fortfarande sjuk, känner ingen större förbättring så, dom vill masa på mig en till läkare, ja jättekul, ta hit en som är lika värdelös så man måste betala 50 euro till... Nej tack, då tar jag hellre risken att fortsätta vara sjuk, har fått alla piller som går och en spruta huggen i rumpan på mig.. Känns som att jag fick nog där.


Köpte jordgubbar idag, för att få i mig lite iallafall, så det blev jordgubbar och yoghurt, som jag åt en liten del av varannan timma...


Här har du bild på vårat rum Sofie, du som ville se! Glamouröst huh? Sängarna är iofs sköna... =)


Badrummet då, lägg märke till vårat king-size badkar! Kunde inte ta en så mycket bättre bild då jag stog upptryckt mot väggen här, dörren går som ni säkert listat ut mitt emot toan, så dörren går faktiskt inte att öppna helt, då det slår i då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0