20090425 23:47

Medans alla andra är på roliga lektioner och går på kol (som dom faktiskt gjorde igår) ligger jag på rummet sjuk som bara den och sörjer... Jag vill vara frisk, jag vill med göra massa roligt... Uscha, läkaren som va här idag bestämde sig för att hugga in en spruta i rumpan på mig.. Gjorde lagom ont och har inte kunnat gå sedan dess! Strålande säger jag bara, jag betalar 70 euro och det enda jag får är ett stick, kunde väl ha fått en klapp på axeln eller något?

Men nej, tyvärr inte!

Föresten, mitt blåmärke har utvecklats utav bara den. blivit större, även att det kommit typ tre nya också... Skitradio bilar, ska ner och krasha dom sen när jag blir frisk, dåååå ska det lekas säger jag bara! Ingen vila ingen ro, förutom när jag är sjuk för då är det jättesynd om mig!

Godnatt, alla andra börjar 10 imorgon så då blir jag inte väckt klockan sju, woho \o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0