20090419 21:57

Ni vet när man letar hotell man ska bo på, och hittar det perfeka, finaste och underbaraste hotell ni någonsin skådat... Sen kommer ni fram och man undrar om det är ett gammalt rum från förintelsen eller något.. Så kände jag idag, vart är allt guld och alla gröna skogar?

Iställer för det fick vi ett berg och en gräsplätt, en torkad gräsplätt... En dörr som inte går att låsa, ett trådlöst internet som är lika pålitligt som ett flipperspel och en toalett som vi inte ens ska prata om... Hade klagat om myrorna också men vill ju inte verka "negativ" för det skulle ju aldrig jag vara.. :)


Sen att våra städerskor röker medans dom städar är ju grädden på moset, nästa gång ska jag faka en astmaattack, synd om mig!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0