20090419 21:47

Ni som är bra på matte lär ju ha räknat ut med lillfingret och stortån att jag är i Spanien nu, väldigt blandade känslor må jag säga.. Skönt att vara utomlands men det är ju inte precis en solsemester i en vecka.. Det slog mig plöstligt igår innan jag skulle åka att jag är borta en månad. 30 dagar, 29 övernattningar och alldeles för lång tid ifrån min familj, min pojkvän och mina söta vänner...

Men iallfall, resan gick hyfsat bra.. Vi åkte dock ryanair... Budget så det skriker om det, platserna va ungär <-> så små och jag satt ihopkrypen som en igelkott hela vägen, på tre timmar! Sov på brickan man får mat, skönt.. Vaknade en timme senare med nackspärr och sendrag i benet... HALLELULJAH MOMENT!?

Satt och mådde otroligt dåligt i ytterligare en och en halv timma så nådde vi Spanien! Tog två söta små flygbilder som jag ska visa er inom kort, men vågar inte röra mig nu när jag äntligen fått igång internet, woho! Kalla mig teknikerN^.

Har gått runt på stan, legat på stranden och kört radiobilar! Bråka in med Malin säger jag bara, då flyger du precis lika mycket som hon gjorde... Tss, försöka köra in i mig? Glöm det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0