Skönt att sova..

Somnade väl runt fyra kanske, men sov nog till hm, kan iofs kolla! Prick 11:00 då "exet" ringde och väckte mig, tydligen ringde han "fel"! Jag som precis hade börjat strunta i det och sakta förstå att jag ka ha någon bättre, jag ska gå vidare. SÅ jag drog iväg ett sms efteråt och sa att det inte är schysst att försöka få mig att hålla kvar i något som han valt att avsluta.
Jag vet redan att det inte kommer funka mellan dom, men jag tänker inte finnas kvar som en nödlösning efter vad han gjorde..

Man brukar göra slut med sin flick-/pojkvän innan man träffar andra Jocke, det du gjorde är inte okej och jag vet att du läser min blogg så. Det du gjorde va inte okej på något sätt eller vis och det va riktigt pinsamt, men tack för årets skämt! Barnarov på hög nivå, men who cares? För vet ni vad? Nu ska jag ut med en kompis och åka motorcykel, the fast kind =)!

Ska bli riktigt mys att tänka på annat och samtidigt ha sjukt bra sällskap med sig, världens bästa! Sen kommer mami hem senare idag! Eventuellt med min mobil, wiie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0