Lycka.. <3

Vaknade på strålande humör hos E, hade världens bästa kväll och natt! Mår som en prinsessa kan jag säga, att en person kan få en på totalt andra tankar, helt otroligt.. Va en kväll fylld av skratt och sånt, haha! Stämmningen sjunker, hahaha du tvivlar du på min förmåga? Jag önskar nästan att alla kvällar va som den igår..

Frågan är ju dock trots allt att bakom fasaden, är jag över Jocke? Jag vet faktiskt inte, klart det finns känslor kvar, det tror jag säkert, men skulle inte ta tillbaka honom. Inte efter det han gjorde och inte efter hur han sårat mig. Jag börjar nästan känna att jag börjar bli redo att gå vidare. Som Jocke alltid sa till mig, jag är den bästa, finaste, vackraste och underbaraste tjejen i världen, ska jag sitta hemma och grina då? Nej, det tycker jag inte! Även att jag inte tjänar något på att va ledsen och älta hur det skulle kunna varit.

Istället är jag lycklig, glad och träffar mina vänner! Idag är fullpackat med planer och resten av veckan med! Busy busy, men vad är man inte som nybliven singel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0