Har faktiskt inte tid..

Med bloggning helt ärligt, tyvärr.. Har så mycket att göra, eller mycket.. Jag hänger med kära vänner och chillar varje kväll! Första kvällen på en vecka jag är 110% nykter.. Ohyeah!

Idag har jag varit i stallet med pollarna, härligt! Sen tog jag hem E till pappa och visade upp vem jag är med hela tiden och han verkade nöjd iallafall! Älskar när folk går hem hos föräldrarna, SCORE!

Imorgon ska jag och Evelina dock fakka ur totalt med grym fest, haha! Så imorgon ska vi mötas upp, åka hem till mig och hämta krök och sedan hålla igång så länge vi kan tills vi stupar! Härliga tider!

Vad mer har hänt? Jadu, mycket har hänt men jag känner inte att jag ska dra upp allt, inte så lämpligt för bloggen, haha!

Idag skulle jag och Jocke ha firat våran ettårs dag! Men skål på att vi gjorde slut så jag slapp den skiten! Vi firar att jag slapp vara med samma kille i ett år istället, speciellt honom. Som gjorde slut för att sätta på en 15årig liten bryyyyyd.

Nu har E snart duschat klart så vi ska mysa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Frida Filmberg

Vi vill se malin blogga!

2009-08-15 @ 19:52:21
URL: http://fridafilmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0