Back in bed!

Nu ligger man här igen, i sin egna säng.. Det är så himla skönt och har nyss pratat med lite "bekanta" eller vad dem nu blir och det känns faktiskt bra, jag mår lite bättre.. Och det glädjer mig, för detär när jag blir glad och mår bra, jag kan lägga honom bakom mig och bli lycklig igen, med någon annan, eller utan någon annan!

Helst utan någon för jag orkar inte gå igenom detta igen, bygga upp något i ett år, med sån stark kärlek för att han ska kasta bort den på en liten 15åring, whatever.. Tänker inte ens bli arg över det igen! Hans val och jag skiter i det faktiskt, jag vet hur det är och det gör han med.

Nu ska jag fortsätta prata lite på msn tills jag somnar, sen ska jag sova ut ordentligt så, ring inte och väck mig!

Kommentarer
Postat av: LONA

sv: men fyfan! och hon var 15 ? ;o men shit !

2009-07-13 @ 06:51:23
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0